lunes, 21 de marzo de 2011

I PER FI CONEC LA GRAN COVA: STA LINYA

Continuem amb el nostre viatge rera una pausa més llarga del que m'agradaria... però la uni, entrenos i altres obligacions no perdonen...
M'havia quedat en les increíbles plaques tècniques de la Pauta... doncs ara per trenacar totalment decidim marxar a Sta Linya!!! jo tenia unes ganes enormes, tothom al plafó em parlava meravelles, però també sabia que el grau era ajustat i no hi havia res fàcil... tot i així, valia la pena conèixe'l i és que segons ens apropàvem més nerviosa em posava, Cèsar i el Tete no paravem de dir-e com impresionava veure't sota aquell gran desplom... i no es vn equivocar... quan vaig veure la cova, increíblement alta i deplomada, no sabia si posar-me l'arnés i els gats i començar a provar coses a muerte (provar perque encadenar estava clar que res de res...) o treure la crema solar i posar-me a veure com escalaven els bous, de tan petita que em sentia...
Per als que no heu estat mai, aquí us deixo les ressenyes:


Si el dia ja pintava interessant, es torna més encara quan ens trobem a tota la colla del rocòdrom allà: Edu, poti, Abraham, David... uoooo!!! no sé si escalaré gaire, però podré gaudir de tot un espectacle!!
Així que prou de pensar i ens posem mans a la obra amb l'únic 7a que hi ha, " Cargols a la carrera", una via que com ja ens havien dit, no valia gens la pena... un via mooolt fàcil amb un dinàmic durísim per xapar R.
Un cop havent escalfat comencem a apretar de veritat. CAdascú es busca un projecte on deixar-se els bíceps. El meu serà un 7b+ molt recomanat i que havia vist fer i m'havia quedat prendada: "boludo". Com totes les vies de la Gran Cova, es tracta de pasos molt llargs de xurrera a xurrera (tufa a tufa, com diria la Marieta). El primer pegue de primera és una desastre i després de caure-li varies vegades a Cèsar al cap, provant un pas a la segona xapa, decideix que millor me la monta i li faig tops. Al final del dia li hauré fet 5 pegues en top, arribant a tots a la R, però sense encadenar-la... a la pròxima visitaa cau!!! I en Cèsar que porti casco per si de cas ;b
Ell provarà un 8b , "La ruta del Sol", una via llarguísima, de resistència amb un parell de pasos complicats a la part de dalt. Avui se li resisteix, però en canvi, encadena sense cap problema "Irak Attack", un 8a+ molt solicitat durant tot el dia
El dia acaba sense cap encadene més que el dels quintos del bar, però amb molt bon gust de boca, l'esquena destrossada d'apretar i les cames plenes de picades de mosquits (compte si penseu anar!!)

Per la nit dormim al camp de fútbol davant el sector del "Futbolín".Demà les dones ens quedarem aquí i deixarem que els bous tornin a la cova a veure si liquiden els projectes!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario