domingo, 19 de diciembre de 2010

HABEMUS BLOG!!

Sí, finalment he pogut inaugurar el blog i tot i que m'encantaria poder començar-lo dient que he encadenat un 9a, no serà així. Primer perquè tinc el peu cardat i no puc tibar fort i segon, i sobretot, perquè no és el que busco amb aquest blog.
He decidit que començaré doncs explicant perquè he creat aquest blog i demanant-vos ajuda per aconseguir que aquest pugui ser un punt de referència quan necessitem trobar unes ressenyes, buscar una zona d'escalada amb unes característiques concretes, enterar-nos de les compes que es fan, dels resultats... en definitiva un blog que puguem fer entre tots!!
Fa un mes se'm va proposar fer un blog, imagineu-vos, a mi!!!! que fa poc més d'un any que escalo. Què podria dir jo? No encadeno vuitens, ni sóc mundialista, ni res per l'estil... així és com se'm va ocórrer que no parlaria dels encadenes ni les vies que he provat, sinó de tot el que l'escalada m'ha donat, dels llocs on vaig, de les característiques d'aquestes escoles... i de tot allò que els seguidors del blog em demanin, bé sigui informació d'escalada, material, rocòdroms... Faria un blog per tots els bou/es i amb tots els bous/es, independentment del grau que encadenin, només cal que gaudeixin del mateix que jo: l'escalada i la bona companyia!!!
Així que comenci el blog!!!!
Apa bous a tibaaaarrr i ens veiem a la roca!!!
Ah! i com diu el gran bou Jaume, feliç any Bou

3 comentarios:

  1. bon inici i em sembla molt bé la idea de blog, ens veiem al plafoooo!

    ResponderEliminar
  2. Endavant Yoli ;)) Benvinguda a la blogosfera

    ResponderEliminar
  3. Jajaja vaya trio calavera!!! Muy bellas todas!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar