miércoles, 13 de abril de 2011

COMENCEN LES COMPES:ESCALADA DE DIFICULTAT, TORTOSA

El passat cap de setmana em vaig entrenar en matèria de competicions: vaig tenir la meva primera competició oficial de copa catalana en escalada de dificultat.
Aquesta es va celebrar al nou rocòdrom de Tortosa, inagurat feia res. Aixñi qu ens vam arreplegar uns quants en un cotxe i amb molta il·lusió, pe`ro molts nervis també, vam fer via en una viatge amb converses d'alló més frikis :b

El rocòdrom era espectacular, amb grans desploms i un sostre que em va ben espantar... era el pitjor per tenir una lesió a l'esquenam però l'objectiu principal no era guanyar sinó disfrutar, i d'aixó es van encarregar els companys que allà ens vam trobar i l'organització!!!
Tot va anar rodat, pel matí havien estat les classificatòries i finals dels nens i per la tarda ens va tocar competir als sub-15, sub-18, absolutsi veterans.
Les vies classificatòries van graduar 7c+ pels nois absoluts i 7b per les noies absolutes, nois sub-18 i veterans.
Jo vaig arribar al sostre i en un pas dinàmic vaig caure, però encara havia de fer la final!!
Si ja les vies classificatòries van ser dures, com era d'esperar la final més: 8a+/8b pels nois i 7c+ per les noies (van fer servir la mateixa via classificatòria d'homes absolut)
La final la va guanyar MArieta Cartó, la segona classificada va ser Mariona Burgada (olé, els seus collons, que tot i ser sub-18 es va estimar més competir amb nosaltres!!) i la tercera jo, que no el vaig fer gens bé, en liar-me en l sortida del sostre, on em vaig pasar moltíssima estona mirant de llegir la via però sense sortir-me... per la propera millor segur, cal una mica més de rodatge...
En nois va guanyar Pol Palau, que va fer una excel·lent final, el segon classificat

No hay comentarios:

Publicar un comentario