sábado, 11 de junio de 2011

UNA ESCALADA DIFERENT A MONTSERRAT: EL PROHIBITIVO

Fa temps que vull fer una entrada sobre aquest magnífic sector de Montserrat i és que des de que el vaig conèixer al poc de començar a escalar em vaig quedar enamorada (sí, sí, ho sé, tinc ja uns quants amants ;) )
Està a Montserrat, al costat del monestir de Santa Cecilia. El lloc ja és increible, ple de gespa per asseure, unes vistes increibles de Monistrol... ara a l'estiu l'ombra es va movent per tot el sector, donant opcions per escalar vies de tots els graus a qualsevol hora... les vies són estètiques, de forats principalment, tot i que també pots trobar d'altres més tècniques, fissures... i pels més bous, tenim unes quantes vies de 8è grau en una placa desplomada ben impresionant... qué més dir?? El compro!!! i si a més tenim en compte que tinc vies de 7è grau per cansar-me i a quina més maca... ja!!!




Aquí han caigut vies al segon pegue com: Kill bill, 7a+; El sostre del mon, 7b; Esglaons al cel, 7a+;  altres han estat més rebotones com el meu primer 7b (i el d'uns quants, però no per aixó menys maca, jo no puc anar al Prohibitivo sense fer-li un pegue!!), el Crustó, 7b...


També tenim un 6c ben maco, Per a Penélope; uns quants 6b+ de placa tècnica montserratina on si no et falten els peus,et falten mans!! I no acabaria de dir les bones víes que he pogut probar allí... i que continuaré probant perqué encara tinc uns quants projectes que han de caure ja!!! (si les lesiones em deixen...)



Si no heu estat, us el recomano, sens dubte!! I després d'escalar... uns quintos i unes braves a Monistrol!! Que no tot és pujar parets!!
PD: que aquesta foto quedi entre nosaltres ;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario